Ιερά Μητρόπολη Σιδηροκάστρου. Ευχαριστούμε για την επίσκεψή σας.

Τετάρτη, 13 Νοεμβρίου 2013

Ο «ΕΡΧΟΜΕΝΟΣ ΜΕ ΣΑΡΚΑ»


Συμπέρασμα πρώτο λοιπόν: ΔΕΝ ΑΦΗΝΟΥΜΕ ΠΟΤΕ ΤΟΝ ΜΑΡΤΥΡΑ ΤΟΥ ΙΕΧΩΒΑ ΝΑ ΠΑΕΙ ΑΛΛΟΥ ΤΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗ. ΕΠΙΜΕΝΟΥΜΕ ΠΑΝΤΑ ΝΑ ΜΑΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ Σ’ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΤΟΝ ΡΩΤΑΜΕ. Πάμε τώρα να δούμε πως εύκολα και απλά θα κάνουμε τους Μάρτυρες του Ιεχωβά όχι μόνο να μην έχουν τι να μας απαντήσουν αλλά να το «βάλουν στα πόδια σαν λαγοί». Και για να τους δείξουμε πως δεν τους φοβόμαστε θα «παίξουμε στο δικό τους γήπεδο» χρησιμοποιώντας αποκλειστικά, ΜΟΝΟ έντυπα της Οργάνωσής τους! Θα χρησιμοποιήσουμε λοιπόν: 1. Το έντυπο «Μπορείτε να ζείτε για πάντα στον Παράδεισο στη Γη» γνωστό και ως «Μπορείτε να ζείτε» έκδοσης 1993, που περιέχει σχεδόν όλη την διδασκαλία και τα πιστεύω των Μαρτύρων του Ιεχωβά. 2. Την Μετάφραση Νέου Κόσμου (ΜΝΚ) έκδοσης 1993, δηλαδή την Καινή Διαθήκη των Μαρτύρων του Ιεχωβά που βασίζεται κυρίως στο Ελληνικό κείμενο των Γουέστκοτ και Χορτ. 3. Μπ. Φ. Γουέστκοτ και Φ. Τζ. Α. Χορτ. Βιβλικοί ερευνητές του 19ου αιώνα που το 1881 εξέδωσαν την Καινή Διαθήκη βασισμένοι στα υπάρχοντα χειρόγραφα που διασώθηκαν από την αρχή του Χριστιανισμού. Το κείμενο της Καινής Διαθήκης τους υπάρχει στην παρακάτω διεύθυνση: http://whdc.biblos.com/ 4. Το περιοδικό «Σκοπιά» το επίσημο όργανο της Οργάνωσης των Μαρτύρων του Ιεχωβά μέσω του οποίου διοχετεύεται η διδασκαλία της. Ο «ΕΡΧΟΜΕΝΟΣ ΜΕ ΣΑΡΚΑ» Κάθε φορά που τυχαίνει να ασχολούμαστε με το εν λόγω θέμα δεν μπορούμε να συγκρατήσουμε ένα αυθόρμητο χαμόγελο που σχηματίζεται στα χείλη μας όταν θυμόμαστε την συμπεριφορά που επέδειξαν δύο Μάρτυρες του Ιεχωβά με τους οποίους είχαμε διάλογο πριν κάμποσα χρόνια. Ίδρωναν και ξεΐδρωναν προσπαθώντας να μας απαντήσουν, άνοιγαν και ξανάνοιγαν τα βιβλία της Οργάνωσης τους μήπως βρουν κάποια απάντηση, αλλά φευ(δυστυχώς)! Απάντηση δεν ερχόταν από πουθενά! Ώσπου τους λυπηθήκαμε και αλλάξαμε θέμα συζήτησης για να συνεχιστεί ο διάλογος. Ας δούμε τώρα την αιτία του ιδρώματος και του ξεϊδρώματος των Μαρτύρων του Ιεχωβά. Στο βιβλίο της Οργάνωσης των Μαρτύρων του Ιεχωβά «Μπορείτε να ζείτε» υπάρχει το κεφάλαιο 17 το οποίο φέρει τον τίτλο «Η Επάνοδος του Χριστού – Πως γίνεται Ορατή;». Όπως γίνεται αντιληπτό από τον τίτλο, το κεφάλαιο 17 ασχολείται με την Δευτέρα Παρουσία του Χριστού. Το ερώτημα που θέτει η Οργάνωση είναι, αν αυτή θα είναι ορατή ή αόρατη στα ανθρώπινα μάτια. Στην σελίδα 143 του «Μπορείτε να ζείτε» η Οργάνωση υποστηρίζει πως η επάνοδός του θα είναι αόρατη στα ανθρώπινα μάτια αφού ο Χριστός θα επανέλθει χωρίς σάρκα. Ιδού και το σχετικό ντοκουμέντο: Βιβλίο Μαρτύρων του Ιεχωβά, «Μπορείτε να ζείτε» σελ. 143 : Ο Χριστός δεν θα έρθει στην Δευτέρα Παρουσία με ανθρώπινη σάρκα! Συμφωνεί άραγε η Γραφή με αυτά που υποστηρίζει η Οργάνωση των Μαρτύρων του Ιεχωβά, πως η επάνοδος του Χριστού θα γίνει χωρίς σάρκα; Ας δούμε λοιπόν τι γράφει η Δεύτερη Επιστολή του Ευαγγελιστή Ιωάννη στον στίχο 7. Και πρώτα στο αρχαίο κείμενο από την Καινή Διαθήκη των Γουέστκοτ και Χορτ: 7 «ότι πολλοὶ πλάνοι εξήλθον εις τον κόσμον, οι μὴ ομολογούντες Ιησούν Χριστόν ερχόμενον εν σαρκὶ• ούτος εστιν ο πλάνος και ο αντίχριστος.» Ας δούμε τώρα, πως το μεταφράζει το παραπάνω Γραφικό χωρίο η Μετάφραση Νέου Κόσμου (ΜΝΚ) δηλαδή η Καινή Διαθήκη των Μαρτύρων του Ιεχωβά που βασίζεται στους Γουέστκοτ και Χορτ: Μετάφραση Νέου Κόσμου (ΜΝΚ), 2 Ιωάννου στίχος 7 : Είναι απατεώνες αυτοί που δεν ομολογούν πως ο Χριστός θα έρθει με ανθρώπινη σάρκα!! Τι μας λένε λοιπόν και τα δύο παραπάνω αποσπάσματα; Πως είναι πλάνοι και αντίχριστοι όσοι δεν ομολογούν πως Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΘΑ ΕΡΘΕΙ ΜΕ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΣΑΡΚΑ!!! Καταλάβατε τώρα τον λόγο του ιδρώματος και του ξεϊδρώματος των Μαρτύρων του Ιεχωβά; Τι μπορούσαν να πούνε οι καημένοι όταν τους είχε «κρεμάσει» η ίδια η Οργάνωσή τους με τα ψέματά της;!!! Πιθανόν να σας πούνε: «Εδώ ο Ευαγγελιστής Ιωάννης εννοεί τον Χριστό που ήρθε σαν άνθρωπος στη γη και αρνήθηκαν κάποιοι την ανθρώπινη αυτή παρουσία του». Μακάρι να σας το πούνε αυτό! Γιατί τότε θα τους γελοιοποιήσετε και θα τους διασύρετε τελείως, αποδεικνύοντας πόσοι αγράμματοι και αστοιχείωτοι είναι, αφού είναι άλλωστε γνωστό το χαμηλό μορφωτικό επίπεδο της πλειονότητας των Μαρτύρων του Ιεχωβά. Και αυτό θα το καταφέρετε για τους παρακάτω δύο λόγους: 1. Αν ο Ευαγγελιστής Ιωάννης εννοούσε τον ερχομό του Χριστού πριν 2000 χρόνια ΔΕΝ ΘΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΣΕ την μετοχή «ερχόμενος» αλλά την μετοχή «εληλυθότα»!! Και δεν χρειάζεται ούτε φιλολόγους να ρωτήσουμε ούτε κανέναν αφού μπορεί να μας βοηθήσει για μία ακόμη φορά η Αγία Γραφή. Και κατά σύμπτωση θα μας βοηθήσει ο ίδιος ο Ευαγγελιστής Ιωάννης όχι όμως στην Δεύτερη επιστολή του αυτή τη φορά αλλά στην Πρώτη, στο κεφάλαιο 4, στίχος 2 όπου μας μιλάει για την πρώτη παρουσία του Χριστού πριν 2000 χρόνια. Ας δούμε πρώτα το αρχαίο κείμενο από Καινή Διαθήκη των Γουέστκοτ και Χορτ: 2 «εν τούτω γινώσκετε το πνεύμα του θεού• παν πνεύμα ο ομολογεί Ιησούν Χριστόν εν σαρκί εληλυθότα εκ του θεού εστίν» Για να δούμε τώρα πως μεταφράζει την μετοχή «εληλυθότα» η Μετάφραση Νέου Κόσμου (ΜΝΚ): Μετάφραση Νέου Κόσμου (ΜΝΚ), 1 Ιωάννου 4,2 : Ο Χριστός «έχει έρθει» (εληλυθότα) με σάρκα Από το παραπάνω ντοκουμέντο λοιπόν διαπιστώνουμε πως η Μετάφραση Νέου Κόσμου (ΜΝΚ) αποδίδει την μετοχή «εληλυθότα» ως «έχει έρθει». 2. Αφήσαμε για τελευταίο και καλύτερο την απόδοση στην Νεοελληνική της μετοχής «ερχόμενος» από την ίδια Οργάνωση των Μαρτύρων του Ιεχωβά. Μετοχή που βρίσκεται στα Ευαγγέλια όταν περιγράφουν την θριαμβευτική είσοδο του Χριστού στα Ιεροσόλυμα και περιέχεται στην γνωστή σε όλους φράση «ευλογημένος ο ερχόμενος εν ονόματι Κυρίου» Κατά Ματθαίο Ευαγγέλιο, κεφάλαιο 21, στίχος 9. Ως εξής λοιπόν την αποδίδει η Μετάφραση Νέου Κόσμου (ΜΝΚ): «ευλογημένος είναι ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΕΡΧΕΤΑΙ στο όνομα του Ιεχωβά». Και για να μην υπάρξει καμία ένσταση και αμφισβήτηση ακολουθεί το ντοκουμέντο από την Μετάφραση Νέου Κόσμου (ΜΝΚ): Μετάφραση Νέου Κόσμου (ΜΝΚ), Ματθαίος 21,9 : Ευλογημένος «αυτός που έρχεται» (ερχόμενος) Και αφήστε μετά από όλα αυτά τους Μάρτυρες του Ιεχωβά να ιδρώνουν και να ξεϊδρώνουν!!!

6 σχόλια:

  1. Ευαγγέλιον Ιωάννου , πρώτο χωριο , πρώτο στίχο : .... και Θεος η ν ο Λόγος. Ίδιο χωριο , δέκατο τέταρτο στίχο : και ο Λογος εγένετο σ α ρ ξ και ε σ κ η ν ω σ ε ν εν ημίν ....
    Το ε σ κ η ν ω σ ε ν το συναντάμε ξανά στην Αποκαλυψη


    Απόστολος των εθνών , πρώτη προς Τιμόθεον επιστολή , γ’ χωριο , δέκατο εκτο στίχο : ομολογουμένως μεγα εστί το της ευσεβειας μυστηριον. Θεός ε φ α ν ε ρ ω θ η εν σ α ρ κ ι , …




    Ιω. 1,2 καὶ η ζ ω η ε φ α ν ε ρ ω θ η , καὶ εωράκαμεν καὶ μαρτυρουμεν καὶ απαγγέλλομεν υμιν τὴν ζ ω η ν τὴν α ι ω ν ι ο ν , ητις η ν ( Θεός η ν ο Λόγος ) πρὸς τὸν πατέρα καὶ ε φ α ν ε ρ ω θ η ημιν .




    Απο την ίδια πάντοτε επιστολή , γ’ χωριο , όγδοο στίχο : εις τουτο ε φ α ν ε ρ ω θ η ο υιος του Θεου ινα λύση τὰ εργα του διαβόλου.




    Ιω. 4,1 αγαπητοί, μ η παντὶ πνεύματι πιστεύετε, αλλὰ δοκιμάζετε τὰ πνεύματα ε ι ε κ του Θεου εστιν, οτι πολλοὶ ψ ε υ δ ο π ρ ο φ η τ α ι εξεληλύθασιν εις τὸν κόσμον.



    εν τούτω γινώσκετε τὸ πνευμα του Θεου. παν πνευμα ο ομολογει Ιησουν Χριστὸν εν σ α ρ κ ι εληλυθότα, εκ τού Θεου εστι·



    καὶ παν πνευμα ο μ η ομολογει τὸν Ιησουν Χριστὸν εν σ α ρ κ ι εληλυθότα, εκ του Θεου ο υ κ εστι



    Ιω. 4,9 εν τούτω ε φ α ν ε ρ ω θ η η αγάπη του Θεου εν ημιν, οτι τὸν υιὸν αυτου τὸν μονογενη απέσταλκεν ο Θεὸς εις τὸν κόσμον ινα ζήσωμεν δι' αυτου.




    Ιω. 5,20 οιδαμεν δὲ οτι ο υιος του Θεου ηκει καὶ δέδωκεν ημίν διάνοιαν ίνα γινώσκωμεν τὸν αληθινόν· καί εσμεν εν τω αληθινω, εν τω υιω αυτου Ιησου Χριστω. ουτός εστιν ο αληθινὸς Θεὸς καὶ ζ ω η α ι ω ν ι ο ς .



    Από τη δεύτερη επιστολή Ιωάννου :
    Ὅτι πολλοὶ π λ α ν ο ι εισηλθον εις τὸν κόσμον, οι μ ὴ ομολογουντες Ιησούν Χριστὸν ε ρ χ ο μ ε ν ο ν εν σ α ρ κ ι ,ουτός εστιν ο π λ α ν ο ς ....




    Αποκ. 1,7 Ιδοὺ ε ρ χ ε τ α ι μετὰ των νεφελων ( Ευαγγέλιον Ματθαίου : απ' αρτι οψεσθε τον υιόν του ανθρωπου εκ δεξιών της δυνάμεως και ε ρ χ ο μ ε ν ο ν επί των νεφελων του ουρανού ) καὶ οψεται αυτὸν π α ς ( ο χ ι αορατως το 1914 όπως διαδίδει η οργανωση των μαρτύρων του Ιεχωβά ) οφθαλμὸς καὶ οιτινες αυτον εξεκεντησαν




    Αποκ. 1,8 εγώ ειμι τὸ Α καὶ τὸ Ω , λέγει Κύριος ο Θεός , ο ΩΝ καὶ ο η ν καὶ ο ε ρ χ ο μ ε ν ο ς , ο παντοκράτωρ.




    Αποκ. 4,8 : αγιος, αγιος, αγιος Κύριος ο Θεὸς ο παντοκράτωρ, ο η ν ( Θεός η ν ο Λόγος ) και ο ΩΝ καὶ ο ε ρ χ ο μ ε ν ο ς .




    Αποκ. 7,15 διὰ τουτό εισιν ενώπιον του θρόνου του Θεου καὶ λατρεύουσιν αυτου ημέρας καὶ νυκτὸς εν τω ναω αυτου. καὶ ο καθήμενος επὶ του θρόνου σ κ η ν ω σ ε ι ( Ο Λόγος εγένετο σ α ρ ξ και ε σ κ η ν ω σ ε ν εν ημίν ) επ'αυτούς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αποκάλυψη Ιωάννου , εικοστό πρώτο χωριο ,στίχο 3 - 4 : Ιδού η σ κ η ν η του Θεού μετα των ανθρώπων ,( Ευαγγέλιον Ματθαίου : Ο υ α ι υμίν γραμματείς .... ότι κλείετε τη βασιλεία των ουρανών έμπροσθεν των ανθρώπων, ) και σ κ η ν ω σ ε ι μετ' αυτών , και αυτοι λαοί αυτού εσονται , και αυτός ο Θεος έσται μετ' αυτών .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Απο το ιδιο χωριο , στίχο έκτο : εγω το Α και το Ω , .... εγώ τω διψωντι δώσω εκ της πηγης του ύδατος της ζ ω η ς δωρεάν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ευαγγέλιον Ιωάννου , τέταρτο χωριο , στίχο δέκατο τέταρτο : πας ο πινων εκ του ύδατος τούτου διψησει πάλι , ος δ' αν πιη εκ του ύδατος ου εγω δώσω αυτώ , ο υ μ η διψηση ε ι ς τον α ι ω ν α , αλλά το ύδωρ ο δωσω αυτώ γενησεται εν αυτώ πηγή υδατος αλλομενου ε ι ς ζ ω η ν α ι ω ν ι ο ν .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τιθεται το ερώτημα : Το Α και το Ω είναι ο πατήρ η ο υιός ; Ο Ιωάννης εννοεί και τους δύο , διότι και ο μεν και ο δε αποκαλούνται π ρ ω τ ο ς και ε σ χ α τ ο ς στην Αποκάλυψη , ενώ και ο ίδιος ο Ιησούς είπε : εγώ και ο πατήρ ε ν ( π ρ ο σ ο χ η : ε ν , ο χ ι ε ν α ς ) ε σ μ ε ν ( Ευαγγέλιον Ιωάννου , δέκατο χωριο , 30 στίχο )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αποκ. 11,17 λέγοντες· ευχαριστουμέν σοι, Κύριε ο Θεὸς ο
    παντοκράτωρ, ο ΩΝ καὶ ο η ν ( Θεός η ν ο Λόγος ) καὶ ο ε ρ χ ο μ ε ν ο ς, οτι ειληφας τὴν δύναμίν σου τὴν μεγάλην καὶ εβασίλευσας,

    ΑπάντησηΔιαγραφή